Pages

Tuesday, August 28, 2012

I didn’t come here for nothing.(translated to Ukrainian)


я прийшла сюди не даремно.

я прийшла сюди не даремно.
барабанний гул падає на каміння,
тремтяча луна осіда’ в глибині печери
і темна голубизна дощить зі стелі.

кровоточать лінії крейдою
поміж стіною і моєю долонею.
вуглина вимальовує силует носорога
з тіні.
язики полум'я
нетерпляче танцюють по за моєю спиною.

я піднімаю спис і спрямовую удар смерті
в серце носорога.

я заклинаю багрянії смуги.
гарячі бризки повзуть по моїй руці,
краплини крови холонуть на відсутністі мого обличчя.
я жертвую його життя
для спасіння мого.
.
в цей час барабани голоснішають і голоснішають
святкуючи мою перемогу.
і затихають , коли плачуть за загубленим життям.

я падаю на коліна, обличчям до долу,
попіл вплітається в моє  волосся,
черви в плоть мою в'їдаються
і змії кубляться в моєму міжребер'ї.

я прийшла сюди не даремно.
я чую барабанний гул знова,
у відлунні твоїх кроків
ти піднімаєш вуглину з моїх фаланг
і малюєш, і полюєш,
потім падаєш  на коліна в золу
на спочинок, назавжди, 
поряд зі мною

c:NKO 8/28/12 translation

No comments:

Post a Comment